Cykel

Idag tänkte jag ta en liten cykeltur på vägen, men det blev väldigt tråkigt så jag tänkte att jag cyklar in i skogen. Det gick ganska bra när det var väg men sen.... Eftersom jag bara hade tänkt ta en kort cykeltur så orkade jag inte ta av cykelkorgen som satt löst.  Det var väldigt kul men lite skumpigt eftersom min cykel inte precis är gjord för stigar fulla med rötter och sånt. Sen skulle jag vilja tipsa om att inte skogscykla med träskor strumpbyxor.....

Idag har jag föresten vaccinerat mig mot TBE det var skitkul!!! Eller inte, vart lite besviken för att det inte gjorde ont. Här har man ju gått och berett sig på smärta och så känns det knappt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0