I am hemma! (igen)

Nu äntligen är jag hemma (och har varit det i ett par dagar :P). Och jag tror att jag skrev att jag skulle göra ett (eller flera) inlägg om vad jag har gjort i sommar. Och här kommer det (trumvirvel):

Först var jag på det fantastiska och omtalade RIKSLÄGRET tillsammans med en massa härliga och roliga människor! Där hadde jag hur kul som helst, dock blev jag mosad på ett staket men det var det värt... hehe
  

Sen var jag i Arvidsjaur och sprang lite "midnattssols" orientering på Vittjåkk. Tävlingarna gick helt okej men min mage var konstig så jag kunde typ inte springa, men det gjorde inte så mycket för orienteringen gick strålande (haha, internskämt) och det räckte till en 3:e och 2:a plats :). Efter detta for vi (jag och min + Toves familj) till Halsön där Toves släkt har en najs liten stuga. Där badade vi i havet och i badtunnan och slöade i solen. Det var najs.
 

Efter det så var det dags att hälsa på släkten, så vi tog våran fina bil, stoppade in en massa packning och for iväg. Först var vi på Orust och hälsade på farmor och farfar+ lite kusiner. Vädret var fint nästan hela tiden och det  var härligt att få bada i havet lite grann. Mördarsninglarna (som är min största fobi) höll sig ur vägen, ganska najs om du frågar mig!

 
Sedan var det dags för Småland hos mormor och morfar, där hälsade jag också på kusiner ,bland annat Mina, som faktiskt ska hälsa på mig i höst för första gången på typ jättelänge (och då menar jag alldeles för länge). Vi hade ett väldigt fint spa, som blev mer lyckat i år än förra året även fast hårinpackningen inte ville gå bort, cyklade, och hade allmänt härligt!!! :D 
 
 Sen har jag ju varit på scoutläger också men det får ett eget inlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0