Regn idag

Om ni inte märkte det så regnade det idag. Ganska mysigt tycker jag. Vaknade i tältet ungefär klockan 9 och låg och läste lite och lyssnade på regnet innan jag gick in och åt frukost. Senare har jag gått lite på lina (klarade hela två gånger, wihou!) och suttit på mitt rum och lyssnat på harry potter och halvblodsprinsen och börjat virka på ett mobilfodral till min lillasyster. Jag har varit på träning också; orientering, det gick bra fast jag brände mig dock lite på brännässlor. Ett halvt bröd har jag också ätit, ganska hungrig kan man säga att jag var men så var ju brödet väldigt gott också :D.

Lyssnar på musik och fixar lite med en header jag ska göra. Ska snart gå och lägga mig och läsa :)

Ha det!
/Vega



Kommentarer
Postat av: Jossan

Och vem sa åt dig att ta den snygga bilden?? ;D

2011-06-29 @ 23:43:55
URL: http://jossanchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0